reklama

NeberTe vážNe...radŠej

..to proste len tak..:)))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Myslíte si že sa dá pochopiť nepochopiteľné?... Vysvetliť nevysvetliteľné?..a ešte k tomu oklamať neoklamovateľné?...
Lebo ja neviem a tiež nechápem prečo ma to napadlo, no ale skúsim sa do toho nazrieť ešte hlbšie(ak sa to dá)..

Niekomu vysvetlíš nevysvetliteľne chápavu vec, oklameš ho? ...Och nejako mám z toho pomotanú myseľ. Skôr by som sa mala spýtať (vás): chápete ma?..ked som pre seba nepochopiteľná.
Hľadám sa v nekonečno otázok, myšlienok, ktoré mi pomali "zavírujú" môj mozog. Len čo si nachvíľu "oddychnem" zrazu už nastáva tento stav čo som opísala na začiatku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem pochopiť nevysvetliteľné a zároveň neoklamať samu seba.
Alebo vysvetliť nepochopiteľné a proste oklamať ostatních. ....Dá sa to????...

Alebo ani vy neviete o čo mi ide?...Lebo ja sama neviem o čo...snažím sa to ale zistiť!! ..a snaha sa cení že?...
Tak potom je všetko Okey ne?..:)))

Oxana Gogoľová

Oxana Gogoľová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekedy pocit mám že z inej dimenzie pochádzam Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu