reklama

PravEže niČ

...vtedY keď praveže niČ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Chcete vedieť čo sa deje vo vnútri mňa keď sa praveže vôbec nič nedeje?..ak áno poviem vám to, ak nie ja to napíšem aj tak...

Také veľké NIČ vyplňané niečím...Niečo- je vlastne taký pocit " načo to je? načo to takto funguje?!"...
Dosť od veci systém! - nepáči sa mi !!....škoda...
ak by to bola vec vkusu tak viac nás (kritikov), by možno nakoniec zmenili neustálu módu tohto SYSTéMU....bezúčelnosti, nudy pocitu toho ničoho čo mám v sebe.....alee môžem si asi zato sama..

Ja niečo potrebujem....a čo ak to mám??...ale NIE nemám pocit plnosti...veď NIČ zaberá celú moju "plnosť" čo by som mala mať....nemám však....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to dosť blbé to vám vravím....

Oxana Gogoľová

Oxana Gogoľová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekedy pocit mám že z inej dimenzie pochádzam Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu