reklama

Bude horieť?

Som sa pozerala, že už dávno som to mala nechať. Vysporiadať sa s tým. Tie skurvené pripomienky, "rady", pravidlá....mala som pritlačiť vankúšom, kým by sa vrátili späť do "ústrednej centrály".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Načo sa vynárajú, nemajú dôvody. Neuprimnosť cez viac húb sa dostane "konečne" k tomu najdôležitejšiemu článku, hups ale nedopatrením.
Roznesie sa to v celom mechanizme ako atrament v žile - pomaly ale isto;)

A ty sa to snažíš ignorovať ale oni sa nenechávajú. Snažia sa zmeniť alebo potlačiť vlastné ja/ty.
Zvýšiť si ego. z mravca na leva. za necelý ukrátený rok ich nezmyselnými argumentami.

Ne. neviem im ich vyvrátiť, lebo vtedy sú ako sochy, ticho....nechcem aby to bolo len tak...musím začať.
a zase sa to dostaví...ale ja už to nebudem akceptovať.
. pre mňa sú iné hodnoty .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tie ich vymyslené bájky, vety, slová a tvár je celkom vážna aj ked nonsens to je, mi už vadia. preto ich dám vyhorieť.
"pustíš cigaretu, a ona sa chytí. niečoho malého. a ...a už horíí celý ten zväzok"

.len musíš správne pustiť ju. vidíš, zrazu vidíš, vidíte. nechcete ale aj tak.

Pýtať sa prečo? každným dňom, kedy tak skromne chodíš po Zemi. nie! to nieje/nebolo/nebude dobré.
.vety sú len vety. a ja?

. nechám ju, pustím na plné obrátky? Nie! šak to sa už stalo, už to nejde vrátiť späť. Od? Od toho dňa, o mesiac ten deň je.
.od toho dňa, tak bud zvyknúť si, alebo nesnažíť nezvyknúť. nechať.

Ako to poviem?
.pustím tu cigaretu..rozliaty alkohol tam iste bude...a ona?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

.horieť nebude smerom ku nej. takže viete kam.

Oxana Gogoľová

Oxana Gogoľová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekedy pocit mám že z inej dimenzie pochádzam Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu